torstai 24. helmikuuta 2011

Saisi olla kielletty paikka...

Saiskohan Facebookin Lasten Pikku-Kammari-sivulle kieltoa? On nimittäin kaksi huonoa puolta siinä, että oon sille sivustolle eksynyt : A) Kotihoidontuki ei riitä sekä ruokaan että jatkuvaan lastenvaatteiden osteluun B) Tietokoneella kököttämistä pitäisi vähentää... Ei sillä, oon kyllä tehnyt sieltä hyviä löytöjä... osan suhteen pitää vielä odotella että Kusti polkis tänne saakka... ja NYT mä oon ajatellu pitää ostotaukoa :D Mä laitan kuvaa sitten uusista ihanuuksista jahka ne kaikki kulkeentuvat kotiin saakka!

Pakkaspäivät on pitänyt meidät aika tiiviisti sisällä... tutuksi on tulleet Kaapot ja Anniina Ballerinat yms... välillä tuntuu että aika ei kulu muuten ku telkkaria tuijottaessa - varsinkin kun nuorempi aloitti jälleen heräilemään klo 6 aamulla! Nämä aamupäivän tunnit on niiiiiiin pitkiä! Onneksi iltapäivisin lauhtuu niin että ollaan päästy ulos leikkimään. Huomenna pitäis säätiedotusten mukaan olla lauhempaa - sitä odotetaan! Tuntuu että ei olla nähty tässä lähistöllä asuvia ystäviäkään aikoihin, yleensä kun aamupäivisin ulkoillaan yhdessä!

Maanantaina vein läheiselle kirpparille kahdeksi viikoksi myyntiin lastenvaatteita ja joitain leluja. Hienoa, että kauppa on edes jonkinverran käynyt... toivottavasti ei tarvitse paljon tuoda takaisin! Mutta, nyt nakkisopalle ja Tuulispää päiväunille...

2 kommenttia:

  1. :D
    Huuto-nettiä sun kannattaa ainakin sitten välttää.

    VastaaPoista
  2. Ei mulla huuto.netin kanssa ole ongelmaa - se on niin törkeän kallis paikka :D Ja siellä pitää odottaa ja huudella jne...

    VastaaPoista

Kommentit ilahduttaa :) Pahoitteluni, että jouduin ottamaan sanavahvistuksen jälleen käyttöön - roskakommenttien määrä alkoi olla niin hurja...