perjantai 5. marraskuuta 2010

Vihdoin jotain valmistakin!

Eilen oli hyvä ilta - sain valmiiksi lahjasukat pienelle poikavauvalle ja virkkasin myös tissinlämmittimet tuoreelle äidille... voi niitä patalappuinakin käyttää, jos tahtoo :D


Elämäni ensimmäiset junasukat! Jalkapöydän päällä olevat "krutut" olis saaneet olla leveämmät, mutta kelpaa ne varmasti näinkin :) Tissinlämmittimet on vähän epäsymmetriset, mutta hei, ne on käsityötä! :)

Eipä muuta tällä kertaa... seuraavaksi pitäisi purkaa boleron huoliteltu reunus ja yrittää saada puikoille lisää silmukoita ettei se niin kiristäisi - eli mä aion PURKAA! En olisi jokin aika sitten uskonut että ihan oikeasti jotain puran...? Mä oon aina ollu parempi luovuttamaan ;)

4 kommenttia:

  1. Hienot on, erityisesti tiedän, että isä on noista tissinlämmittimistä innoissaan. Mun lahjukset on vielä suunnittelu- ja toteutusasteen välillä. Hahtuvat olen ostanu ja malli mietitty..tarvis vain aikaa ehtiä tekemään, nyt menee paljon aikaa salille ja rahkan popsimisee.

    VastaaPoista
  2. Mä veikkaan, että tuore isä ihmettelee miksi mä toin vauvalahjaksi kaksi patalappua :D

    VastaaPoista
  3. Jahas, vai reuna kiristää ;) Mun hihattimelle kävi vähän samoin, tuli ehkä hiukan turhan kireä reuna, mutta hei, eipähän putoa ainakaan päältä kovin helposti! :D Tästä voinee päätellä etten jaksanut purkaa.... Ja jos lukisi ohjeet vähän paremmin, voisi ehkä onnistua jo ekalla kerralla!

    VastaaPoista
  4. Hmm, no mä odotan edelleen purkuintoa? Sitä ei vissiin tule, joten paree vaan purkaa!? Siitä syystä oot joutunu odottelemaan lainapuikkoa ;) Kyllä mä täs joskus...

    VastaaPoista

Kommentit ilahduttaa :) Pahoitteluni, että jouduin ottamaan sanavahvistuksen jälleen käyttöön - roskakommenttien määrä alkoi olla niin hurja...