sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Ensimmäinen erä uunista ulos.

Uudet kankaat ovat kuivuneet! *tuuletusta ja riemullista hyppelyä*

Aamulla herättiin Tuulispään kanssa molemmat enemmän ja vähemmän puolikuntoisena ja räkäisenä. Tuulispää tahtoi hamahelmeillä ja välillä katsella lastenohjelmia - äidistä tuli tarpeeton, joten ompelemaan. Tein Tuulispäälle tällaiset "kompromissihousut", sillä nämä sekä lömpsöttää että ei lömpsötä :D Vielä ei neiti suostunut sovittamaan, mutta totesi kyllä että "hienot". Ehkä noi raitalahkeet olisivat saaneet olla kapeammat - piirtelin lahjeosaan summissa kaavat sopivista leggareista. Raitakohdat yritin laittaa mahdollisimman erilaisiksi, mutta sisäinen Sulo Vilén kielsi leikkaamasta kangasta keskeltä, joten noiden lahkeiden raidat ovat nyt melkein samassa kohtaa. Oli vaan hyvin symmetrinen tuo metrin pala, kun meinasi olla samanlaiset raidat molemmista suunnista leikatessa :D


Mä tykkäsin itse näistä housuista kyllä, toivottavasti päätyvät käyttöönkin saakka :)

Ja muuten, arvatkaas mitä... kuten tuolta postauksen alusta voi päätellä, meille on rantautunut flunssa. Juurikin sopivasti kun mulla on huomenna vapaapäivä! Tarkoitus oli alunperin lähteä koko perheenä Vaasaan kylpylään päiväksi, mutta tämä flunssa muuttikin vähän suunnitelmia :( Mä olen kyllä valitettavan tunnollinen työntekijä kun sairastelen lomalla. Viimeksi mulla oli lomaa joulun ja uudenvuoden välissä ja arvatkaas mitä mä silloin tein - oksensin. Toivottavasti koko heinäkuu ei sentään mene sairastellessa!

2 kommenttia:

  1. Perin pirtsakkaat housut, hienot :)

    VastaaPoista
  2. Onpas nämä hauskat!!!!! meilläkin isoille tytöille ei oikein kelpaisi muut kuin kapeat housut, mutta nämä saattaisi päästä käyttöön!

    VastaaPoista

Kommentit ilahduttaa :) Pahoitteluni, että jouduin ottamaan sanavahvistuksen jälleen käyttöön - roskakommenttien määrä alkoi olla niin hurja...